Aankomstdag

10 november 2019 - Iloilo City, Filipijnen

Vandaag al vroeg in de morgen (06.00) aangekomen in het work the world house. Ik zag erg op tegen het alleen reizen, maar de 27 uur durende reis is soepel verlopen. Op manilla airport moest ik 9 uur wachten, maar gelukkig was ik met een filipijnse meid die me gezeldschap hield en hielp.

Bij aankomst in het huis kreeg ik een lekker ontbijt en een rondleiding. Vervolgens heb ik nog even geslapen. Het huis is echt heel groot. Mijn slaapkamer is echt 7x7 en er staat 4 stapelbedden en 4 kastjes. Op mijn bed en mijn kast staat Tessa. Er verblijven in totaal 23 jongens en meiden. Vandaag zijn veel mensen nog op weekendtrip. Ik heb tot nu toe mensen ontmoet uit Canada, Australië and the UK. Het is wel even wennen dat Engels praten, maar ik kom een heel end.

Vanavond is er een welkoms-dinner en erna zal ik wel vroeg gaan slapen, want morgen 06.30 de wekker. Morgen word ik voorgesteld in het ziekenhuis, krijg ik een rondleiding door de stad en heb ik taalles hiligaynon.

Dinsdag is mijn eerste dag in het ziekenhuis. Volgende week zal ik vertellen hoe me eerste week was!

xxxxxx

1. Anne-Marie:
    10 november 2019
    Huis en kamer zien er netjes uit!! Succes deze week!